Förvärkar

Då har jag börjat få förvärkar.. Jag hade ingen aning om att det var det, men när jag beskrev så sa Annie att det nog var det, så jag har sökt en massa och läst på idag.. förvärkar var det, och dessutom ser det ut som att det inte är så länge kvar för mig, om man ska gå efter vad jag läst.. men det är nog bara sammanträffanden.. själv tror jag att jag har två månader kvar nästan!

Hade en kanonkväll hos Annie igår! Hur trevligt som helst.. skrattade som bara den. Måste göras om snart.
Fotade litegrann iaf.. (Pether alltså) =) hade juh tänk att fota gruppfoto på tjejerna, man alla var juh inte där! Hm!
Foton kommer sen =)
Grattis Annie som fyller år på Onsdag (27)



Ciao! =)


Just det! Nån som vill ha en bänkdiskmaskin????



Kommentarer
Postat av: Johan

Katt åt lampa lös i magen?

2008-02-23 @ 17:01:21
URL: http://www.bellatoris.com
Postat av: Anonym

Ja själv hade jag förvärkar i 15 veckor.

2008-02-23 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback