Fettis-dagen :P

Igår var det, som jag säger, fettis-dagen =)
Men ingen fettisbulle =(
Jag har bakat bröd och allt, men nån grädde fanns iaf inte.. nej Pether har köpt vaniljvisp. :D Gulle dig Pether, men jag vill ha grädde på min :D

Moa kom på en fika igår, och när hon skulle åka så råka jag följa med i väskan.
Hon snodde mig! Hem till henne i kläppe på sallad till middag och sen hyrfilm, Myys :D

Påväg hem ringde Pether... Vi ska köpa spjälsäng, och vi ska få den hemlevererad! Jätte fin, med spjälskydd, madrass och sänghimmel, för bara 600:- !!!!! SÅÅÅ BRA!!!!

Vi har köpt nya möbler också.. allt för att tömma sparkontona.. :P
En soffa och två fotöljer, Sååå härliga!
Nu ska vi sälja våran soffa och ett bord också. Och bänkdiskmaskinen.

Vi står ETTA på en längehet också! Yeeey!!! Vi ska kika på den imorgonkväll, hoppas den är bra :D

BäbisNytt.
Bäbis gör kullerbyttor för fullt, vänder och vrider och sparkar, sååå härligt!
Moa fick sig en liten show igår.. hon är kanske den enda som har fått sett magen röra sig på det här viset?


Tack för ikväll, det här är Kicki blivnade Olsson, och det var allt från mig.
Över till Rasta på nyhetsfronten.


Rasta: Jag löper och är trött och sur.. jag vill ut hela tiden och ylar såfort nån knackar eller plingar på.
Jag tycker mamma är jätte jobbig som bara är lat hela tiden. Och pappa är dum som aldrig är hemma. SUCK.

Disney: Mammas mage beter sig konstigt åt när man ligger på den!!! Jag kollar på mamma för att hon ska sluta, men hon gör inte det!! Hon fattar nog inte..

Fisen: Jag tänker INTE sluta hoppa på mammas mage, för det är juh sååå roligt när hon blir arg. =)


GISSA NUUU!!!!!     Kön och datum! Tack. =)


//AllaHosOss

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh hoppas det är en bra lägenhet! Vart ligger den då?! Jättebra pris på spjälsängen!! Ivrig inför förlossningen är jag, fast inte skrajsen eller så, fast det kanske kommer sen! Men det känns skönt att inte oroa sig! Vill mest bara att bäbis ska komma nu! Puss!

2008-02-06 @ 11:05:15
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag tycker att djuren är så härliga! Och tänk att dom kan skriva blogg, alldeles själv :). Pussåkram

2008-02-06 @ 14:53:39
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha ;P Jodå jag har visst massa bristningar men bilden är tagen (inte med mening men det blev så) så att de inte syns så jätteväl, men nästa gång vi ses så kan du få se!
Alla tror ju pojke! >=( Men det spelar ju faktiskt ingen roll, bara det att flickkläder är ju såååå söta! =)
Haha tänk om vi ligger där samtidigt och hör varandra skrika av smärta =P Men det skulle vara kul om de kom på samma dag! =)
Hur var lägenheten?! Är så nyfiken! Pusspuss!

2008-02-06 @ 21:39:03
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback