En riktig tjockis =)

image50

Han HADE juh kunnat tala om att linnet slutade på halva magen, nu fick man skratta lite iaf. Ser hel-löjligt ut, men men =)

Ikväll ska det tas en massa bilder hos Annie iaf, så då lägger jag upp lite nya bilder sen =)
Jag har köpt en ny klänning som jag ska ha ikväll också, det är juh såå kuL!!! ;D

Var in på H&M och letade nåt billigt och enkelt, men hur fan ser kläderna ut nu!? Jag är glad att jag inte följer modet!!! Pether och jag hade jätte kul därinne.
Det fanns en klänning som jag skulle kunna tänka mig att köpa, jag hade kanske betalat 79:- för den.
Den såg urblekt ut och var i tre olika färger, grå, mörkgrå/svart, och lila tror jag?? Men kostade nästan 300:- !!!!
En sån där klänning som ser ut som ett långt linne typ. Pether hade nog endast betalat 20:- för den. hehe. Till MIG ALLTSÅ. haha. Han är inget stort fan av att använda klänningar själv.


Vi fick lägenheten! Och inflytting i mitten av mars. Dom sa att vi kunde få den 1 April, men vi vågar inte riktigt det, då vi fått BF 4 April, så vi sa att det gick bra i mitten av mars.


Har fått soffan såld, väntar bara på en tjej som ska hämta bordet nu.
Vi behöver köpa nytt köksbord också, men det får vänta.
Vi ska få köpa en hokuspokusstol och en resesäng till kanonpris också! :D Nice.


Jag känner att jag har nåt att berätta, men jag vet inte vad??
Får fundera på det där =)



HojjHojj!

 



Kommentarer
Postat av: Sarah

Wow! Nu är det inte länge kvar tills bäbis kommer :). Grattis till lägenheten! Puss puss!

2008-02-22 @ 22:32:15
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback