Bäbis,bäbis,bäbis!!!

Var hos barnmorskan i onsdags, och allt såg bra ut =)
Jag följer kurvan fint =)
Hjärtslagen på våran älskling ligger runt 150. =)
Jag hade inte gått upp nå mer i vikt än =)
har totalt gått upp 7 kg, från vikt innan graviditet 5 kg. knappt nån skillnad =)

-Nu tänkte jag "springa" (haha) bortpå ass.lotsen och hämta några papper som ska in på försäkringskassan innan 12.
-Sen åker jag till torvalla för att kika på brudklänning och babygrejjer fram till typ lunch..
-då jag måste tillbaka in till stan för att nån gång träffa Anna-Kristina (Jontes mamma) så vi kan köpa tyg.. hon ska sy våran skötväska :D Såå snäll!! Tack!!!!
-Sen förhoppningsvis hinna träffa Vanessa en sväng.
-Efter det ska jag hem och påbörja maten, som jag ska mysäta med älskling.
-Om det hinns ska jag börja göra iordning i babyrummet.


Ikväll ska jag se till att få bli fotograferad, sen när de läggs upp vill jag ha fler/nya gissningar på kön och på när miraklet vill komma ut :D



Ha det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback