Trött,trött,trött..

Jag skrev ett inlägg kl. 03.00 inatt, men det finns inte idag =/
Ungefär såhär skrev jag:
Nu sitter jag här och kan ingenting göra. Det vart inte många timmars sömn.
Pether har Agnes, men jag kan inte sova när hon skriker..
Ikväll har hon problem med magen, vi som trodde det var över.

Vi var iaf på jamtli med Pethers mamma och systrar.
Jag har alltid så kul när jag är med dom.. får skratta så mycket.. underbara ungar!
Jag missade hela början på jamtli för att jag gick och pratade med dom. Hm. ;P
Igår på jamtli kikade jag på ett halsband som var så himla fint och då lät det såhär från systrarna:
"Du kanske ska önska dig ett?"
"Ja, det kanske är bäst att du går nu." 
hehe :D
Vi fikade på jamtli också, svindyrt!.. men mysigt.
Jag beställde ett par örhängen men annars köpte vi ingenting! =)

Efter jamtli åkte vi hem till Pethers mamma Maire och systrar där vi fick middag, det var jätte gott.
Sen bakade jag, Pether och Johanna fudge, fast det vart inge bra.. =/
Och Therese gick och hämtade deras häst så jag fick se, och vilket skönhet!!!! :D

Ang. 13/12 så får de som vill gå ut senare på kvällen, jag vet inte alls om vi ska ut eller inte, men för våran del så blir det sent på kvällen vi går isf.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad händer den 13/12?

2008-12-08 @ 14:23:09
Postat av: Annie

Hallå, förändringen vill jag höra! =) Puss!

2008-12-08 @ 15:14:27
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Håret är till axlarna nu och det är så skönt! Fast jag vill ha kortare, men då måste jag ju gå till frisör och inte mamma =) Evangeline lär ju inte sova så länge imorrn eftersom hon la sig så tidigt, men jag kan ju iinte tvinga henne att vara uppe! Hoppas det går bra med Agnes inatt! Längtar tills på lördag! Visst ska ni ha barnvakt då? Puss!

2008-12-08 @ 19:47:48
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback