Vänner.

Mitt humör svajar som en upphissad flagga en stormig decemberkväll med snöyr, eller nåt...

Idag har vi varit på babysim med Agnes och vi har tagit undervattensfoto som vi lägger upp senare när vi får det.

Jag lämnade hemmet med karl och barn ett tag och när jag kom hem fick jag en grinande Agnes på halsen.
Jag snubblade på allting och slog i tårna överallt och klev på diverse olika leksaker.. argare och argare.. surare och surare..
Det gick ut över Pether sen =)
Svor och förbannade alltid och sa HEJ DÅ till Pether som var påväg ut för att köpa hjul på clas ohlson.
Pether undrade om han skulle stanna hemma? men mitt svar vart: STICK! BARA STICK! :D

Skickade ett sms senare där jag bad om förlåt.
Förlåt Pether! Lilla älskling. Som inget ont hade gjort.

Stora hjärtat mitt tog lilla hjärtat mitt inatt.. han vägarde att ge henne till mig och visst gick väl det bra tillslut!! Tack! =)

Nu har jag legat och lyssnat på skön musik och tänkt på mina underbara vänner!
Vill nämna några av dem här.

ANNIE. Som jag vet skulle lyssna om jag skulle behöva. Som är ärlig och rolig.

SARAH. Som alltid har funnits där för mig och förhoppningsvis alltid kommer att finnas där för mig. En sann vän.

SARA H. Min roliga, härliga vän som man alltid törs skojja med, men även kunna prata en hel del allvar med.

MOA. Som jag verkligen kan öppna mig för, som jag vet inte dömmer eller tvivlar. Som alltid finns där och verkligen går att lite på.

JOHAN. Någon som verkligen har ställt upp för mig. I ur och skur. Världens bästa bror.

JONTE. Får mig alltid på så bra humör, som ofta har bra tips och lösningar.

MAMMA. Du har verkligen tagit hand om mig bra. Jag skulle nog säga, att utan dig skulle jag inte leva idag. ;)

THERESE O JOHANNA. Världens underbaraste småsytrar!(Pethers)  "Men du är ju verkligen en i familjen!"

MOSTER ANITA
. Nästan som en andra mamma. Hade jag gjort något dumt när jag var liten, var det henne jag var rädd att det skulle komma fram till.. ville inte att hon skulle behöva skämmas eller så.

Sist med INTE minst, utan snarare tvärtom. Min kära PETHER. Du är absolut bäst. Den som lyssnar och försöker förstå. Den enda jag mest troligt skulle kunna berätta allt för. Som ställer upp och oftast ;) bara vill mig väl.
Lite bråkig ibland, men det får man väl ta när man valt en menskärring till karl ;D
För er som inte förstog så var det ett skämt. Typ. ;)
"Passa jag kastar klementiner på dig" säger han, och kastar ett gäng i ryggen på mig, AJ!




//Kicki

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhh..blir ju helt tårögd..känner samma sak för dej, hoppas du vet de!! (nu vet du allafall de:)

2008-12-08 @ 21:35:27
Postat av: Moa

Åhh..blir ju helt tårögd..jag känner samma för dej, hoppas du vet de! (nu gör du allafall de :)

2008-12-08 @ 21:37:37
Postat av: Moa

Åhh..blir ju helt tårögd..jag känner samma för dej, hoppas du vet de! (nu gör du allafall de :)

2008-12-08 @ 21:39:06
Postat av: Moa

haha, oj..de gick ju inte o skicka..men de gick visst tydligen..:P jaja, fick ju fram mitt budskap allfall..:)

2008-12-08 @ 21:41:33
Postat av: Moa

Fasen va skumt..jag skickar o skickar massa saker men de händer inget..

2008-12-08 @ 21:43:40
Postat av: Moa

hmm..skumt de hära..måste fortsätta prova..

2008-12-08 @ 21:44:22
Postat av: Moa

inte ett skit kommer fram..bara försvinner bort

2008-12-08 @ 21:45:12
Postat av: Moa

hehe..nu kom de fram..verkar va en fördröjning på några minuter..:P

2008-12-08 @ 21:46:02
Postat av: Moa

(tragiskt att jag har en konversation me mej själv..va inte riktigt meningen..sorry! :P)

2008-12-08 @ 21:46:56
Postat av: Moa

Förlåt för att du nu förmodligen trodde de va maaassa folk som kommenterat osså vare bara jag som inte fattar ett skit om datorer..

2008-12-08 @ 21:49:01
Postat av: Annie

Vad du är underbar gumman! Puss!

2008-12-08 @ 23:52:03
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Johan

Verkar som att Moa ätit för mycket av dom där clementinerna ;-)



Fint skrivet! Hälsa Styrburk så syns vi imorrn! Hon kunde för övrigt inte fått en bättre mamma och/eller pappa!

2008-12-09 @ 00:46:18
Postat av: Påsen

Älskar er, det vet ni! Och Pether, man ska inte kasta clementiner på folk! Kasta kuddar istället!

2008-12-09 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback