Lite julbilder.

Älskade Agnes försöker nå godiset.
Detta är busens julklädsel.


Rätt nöjd med håret såhär i början på julafton.



Tre underbara tjejer!
Therese, Agnes och Johanna <3


Kvällen lider mot sitt slut, och det gjorde även frillan min!
Syskonkärlek. Jag har världens bästa bror som jag älskar innerligt.


Sarah o Tommy. Annan sorts kärlek ;)
 


Här har vi Agnes och Nallen Oscar. Fina va!?



Ska se till att få upp fler bilder men det togs inga fler från min kamera, så det får bli från Pethers sen.


Lite text också.
Jag har världens finaste lilla familj som jag älskar så jag kan sprängas.
Pether.. Du är otroligt snäll och omtänksam bara du vill! I dagarna har jag haft det så bra med dig och jag känner mig nästan lite nykär igen. Underbart.  =)
ÄLSKAR DIG, världsbästa Pether.

Jag längtar till imorgon. Det enda som ska bli lite jobbigt är att vara ifrån Agnes så länge.
Agnes ska vara hos momman nästan ett dygn! Puh!
Först ska vi på badet med Johan ca. kl. 12, sen ska vi ut och äta bara jag och min älskling.
Efter det är de som vill välkomna att spela lite spel hos oss, men det blir en nog ganska tidig kväll eftersom jag lääängtar efter att få sova ut. Sen kommer Agnes hem på morgonen på söndag. Och DÅ kommer jag att längta efter mitt hjärta!!!
(Som för övrigt är den bästa i hela världen!!!)


Tänk vad jag har börjat blogga igen! Men det dalar med kommentarer, så jag vet inte om jag kanske ska sluta igen?

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Macknow

Nej nej, inte sluta nu när du ligger på topp inte!!

Jätte fin bild på dej iallafall! Och Agnes är bara såå himla söt!

2008-12-26 @ 22:17:57
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Jenny Olofsson

Nejje! Du får inte sluta skriva. Jag läser ju nästan jämt här, skulle vara tråkigt om det försvann....

2008-12-29 @ 22:06:07
URL: http://www.ope2elva.dinstudio.se
Postat av: Påsen

Fina bilder måste jag säga!

2008-12-30 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback