Trötter..

Igår kom mamma hit och lagade mat till oss..det var jätte gott!
Och uppskattas rejält!
Johan kom också hit... han och jag åt veg. schnitzel, (Jag åt det mamma gjorde också såklart.)
Avstår mer och mer från kött då jag mår dåligt varje gång jag äter det.

Idag har jag varit jätte trött, men ändå har vi hunnit gjort massor.
Jag vaknade 6.00 ungefär, och kunde inte somna!
När jag väl lyckas somna så vaknar Agnes.. =/
På förmiddagen kom Moa, vi skulle gå ut med Agnes i pulkan på en promenad, men det var så kallt så vi gick bara på affärn och hem igen.
Efter det tog Moa Agnes och vi satte igång ännu ett bak. :D
Tack för hjälpen!
Moa började jobba 14.00, så hon gick strax efter 13.00.

Vi har sen städat, målat, scrappat, gått på willys, lagat mat (storkok) till Agnes (som vi sen upptäckte att hon inte får äta förrän hon är 10 månader, så den får väl vara kvar i frysen i iallafall en månad.. det lär väl vara okej?)
Vi har gjort ett kok efterrätt och städat lite till.
Samtidigt har vi lekt med Agnes.

Pether la Agnes ikväll och det gick jätte bra.
Jag däremot fick inte ens ta på henne! Men så kan det vara =)

Nu ska vi dricka lite glögg och mysa framför TV:n.
//Kicki

Kommentarer
Postat av: GurriGurran

Vad härligt det låter att ni hunnit gjort så mycket :) Trist att vara trött dock.

Man blir ju lite nyfiken på Vad det är ni bakar, hela tiden? :) Kram

2008-12-11 @ 08:12:29
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback