Stan idag.

Jag hade inte tänkt skriva eftersom ingen verkar läsa längre.
Jag skriver så flitigt i min "dagbok" nu så det här kanske inte behövs längre.

Igår kom Annie, Andreas och Evangeline och även Sarah o Tommy på middag hos oss.
Vi bjöd på lite av julmaten som var över men även hemgjorda piroger, uppstekt potatis, sås och sallad. Det var gott tyckte jag! =)
Men vilken tid det tog att fixa! Hade jag inte kunnat trott.
Och snabba var de härifrån, Annie m. familj. Till efterrätt var det ris a´la malta, inte den godaste jag ätit, man Andreas sa att det var gott iaf.
Sen fika efter det, men då hade A m.fam åkt hem. =(

Nu ska jag göra mig iordning för vi ska ner på stan en sväng!

Rasta jäspade och Pether svarade: "Vadå?" HAHAHA!!!!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Anna

jag läser din blogg varje dag.. =)

2008-12-29 @ 10:28:29
Postat av: Ida

Jag läser alltid din blogg.. =)

2008-12-29 @ 11:19:35
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Vanessa

jag läser den varje dag också :P kram på er <3

2008-12-29 @ 11:30:59
Postat av: Påsen

Men Kicki min kära vän! Jag läser eran blogg åtminstone en gång i veckan, men ibland har man liksom inget att tillägga ;)

2008-12-29 @ 13:55:14
Postat av: Gurrigurran

Jag läser också er blogg dagligen! Dock blir det inte alltid att man kommenterar! Ska skärpa mig =)

2008-12-29 @ 17:16:08
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Sara

Jag läser aldrig, vet inte ens vem du är! ;)

2008-12-29 @ 21:31:47
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Moa

Sluta va så kommentarkåt Kickson!! ;) Vi e bergis asmånga som läser, men inte har nåt vettigt o kommentera..:) men jag ska pröva skärpa mig o skiva nåt ändå! Pusssss

2008-12-29 @ 21:55:10
Postat av: Marina

Jag vet hur det känns. Hade jätte många läsare, men en dag så sog allt ut.. "/ Vet inte vad som hände riktit. Tråkigt, så jag funderar på att sluta blogga, men det är nästan som det är en del av mig nu..

Hoppas det ordnar sig för dig med dina läsare iaf..

2008-12-29 @ 22:15:09
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback