Recept snälla?

-Vi har smakat glöggtryffel från årechokladfabrik som vi fick av Helena i lördags, och den var nog lite mer än HELT OK!
Tack Helejna!! =)

-Jag har också smakat en tomte och en suris som vi fick av Sarah och Tommy, tomten får tummen ner men surisen får tummen upp! Pether älskade allt godis (som ni kanske förstog när han läste mellan raderna och sa att det stog: Till Pether.) ;P
Tack Sarah o Tommy =)

-Och såklart tack Pernilla för glöggen!!!

Försöker ni göda oss?


Det var inte det här jag skulle skriva om men.. hm.. Minns inte vad det var egentligen.


JO! Ge mig lite recept TACK!!!!
Gärna vegetariskt och nyttigt, om det går. =)

SNÄLLA!? Ni kan väl skicka ett mail, eller skriva på eran blogg eller vad som helst??
Det är min julklappsönskan!! =)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: pantzar

Tur att den var god :) Jag hade ju inte smakat den själv så det va en vild chansning. Återigen tack för i lördags det va myspys. Kram på er!

2008-12-16 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback