Pepparkakskola

Nu har Agnes nyss somnat och vi gör pepparkakskola.. väntar nu på att det ska stelna lite.

Agnes vaknade INTE inatt!!!....
..fast somnade nästan 23.00 igår, PUH.
Pether och jag bytte av om vart annat med att försöka få henne att somna.
Vaknade dock 7.30 idag iallafall.. fast det är nästan sovmorgon ändå nu ;)

Vi var vakna till 00.00 då jag totaldäckade!
Jonte följde med hem till oss, och här satt vi och väntade på de andra från middagen på Asia.(Utom Thorbjörn som inte skulle komma)
De andra döck aldrig upp.. fast vi hade ju trevligt ändå.

Igår hade jag storkok till Agnes igen, det vart en tonfiskrätt som hon verkade storgilla.. :D
Kan lägga upp receptet här sen =)


Vet inte om jag hade nåt mer att säga nu?
Vi funderara på om vi ska gå på marknaden eller inte??
Kanske tar det imorrn.


Visste ni förresten att jag har världens vackraste unge!?
Så jäkla gó och mysig!
Bäst i världen!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Kusin Mattias

Hallo vännen. Ja måste hålla me om att du/ni har en vacker unge! Några av bilderna du lagt upp är oerhört fina. Hon e bedårande söt!!



Lev å må.

Kramisar i massor...

2008-12-06 @ 20:15:10
Postat av: Marre

Sööt bebis =)

2008-12-07 @ 00:15:04
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Påsen

Ja, ingen kan ha undgått att ni har världens vackraste unge!

2008-12-09 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback