MIN önskelista!

Inte för att jag kommer få några julklappar i år, men man kan juh hoppas att tomten är in och läser.
När jag skriver det där så känns det som att jag redan skrivit det en gång? Hm..
(Det GÅR att kolla, men jag orkar inte..)

- Sängbord
- En frys
- Brottarlinnen från JC
- Svarta och snygga mjukisbyxor
- Underkläder a ´la kappahl
- Pengar till tatuering
- Vattenkokare
- Årskort på badet
- Nässmycke.
- Kläder
- Örhängen o armband
- Presentkort på exempel: Syssla, Glitter, H&M, m.m.
- En julhandduk till köket, ej en sån där tunn utan en som man torkar händerna på.
- Ett litet fint foto på Evvan (Fast det fick jag iofs nyss, julkortet!)
-

Det var nånting mer jag skulle skriva, men kommer inte ihåg vad.

Själv är jag ganska nöjd med årets julklappar som jag köpt.
Jag har handlat alla, men inte en födelsedagspresent åt en av de som fyller år på nyår.. kan dock inte bestämma vad jag ska köpa. Har tre braiga ideér. HM!!!! Vilken är bäst?!

IDAG.
Vi har varit och pratat med tandhygianisten, sen har Pether sprungit på stan och jag har haft lite besök av min mor en stund.
Sen har jag och Agnes lagat mat och städat och även diskat, fast bara liiite.
Nu ska vi ut och gå en sväng till, för det var såååå skönt väder idag!!
Sen ska vi testa natta Agnes på samma sett som Annie och Andreas m. Evangeline.

IMORGON.
Imorgon ska jag träffa mina bruttor och sen ska jag hinna träffa en annan vän också, om det hinns.
Hon har faktiskt svikit mig så många gånger nu så det känns som att det inte spelar någon roll längre.
Sorry.. om du på nåt sett hittat hit, men det är så jag känner.


LÖRDAG.
Vi ska till Pether farmor i Gällö och äta årets första julbord.
Senare kanske Johan kommer på besök.

SÖNDAG.
Känns som att vi hade något att göra, men minns ej vad?
"Fru-skriva-upp-ALLT-i-kalendern-annars-glömmer-man."


OCH BARNVAKT SÖKES SÅ MAN FÅR STORSTÄDA TILL JULAFTON!!


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback