Kommentarer.

Jätte tack för alla kommentarer om mitt hår, ni fattar inte hur kul det är att få höra sånt!!!!
Men.. ni får gärna kommentera annat också=)

Irriterad på Pether idag.. mest för att han är dum, men också för att han har rätt..
Jag är SÅ sugen på strips idag men han har just övertalat mig om att inte äta det. (Vilken är bra nu, men superbra sen när jag inser ännu mer att det hade varit dumt att äta det.)
Det är bara det att han säger så dumma saker ibland, för han är inte så bra på å få fram det han vill säga så det låter inte så schysst fast att han inte menar det illa.
Hm.. om man fattade nånting av det där. Å andra sidan så skrev jag det mest för min skull för att jag behövde få ut det ur mig och inte för att andra skulle få läsa det.


Ehm.. det kommer ett inlägg till senare, idag eller någon dag snart som kommer vara ganska långt.
Ska fila lite på det nu.

//K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ett litet tips jag brukar ta till om strips-abstinensen smyger på är att göra klyftpotatis med massa goda kryddor + vitlök och typ en vitlöksdipp till de, mmmm =) galet gott. Kramen

2008-12-20 @ 11:17:09
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Man tackar ganska nöjd själv ;) Tråkigt med vitlöken hoppas det ger med sig! Jag kan träffas när som helst hur ser det ut för dig? Kram

2008-12-20 @ 19:40:45
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback