Julklappar

Igår var det babysim och det gick jätte bra.
Vi var ner på stan en sväng också, jag ville ta bussen hem för jag höll på att frysa ihjäl och var orolig för Agnes men då skulle vi få vänta i 10 minuter på bussen så dom andra tyckte vi skulle gå.
Och vad händer? Agnes skriker heeeela vägen hem. (nästan) Jag och Moa får gå och försöka roa henne. Stackars unge =(

Jag köpte en julklapp på stan också. Inte dyr alls. Men jag vill själv såå jäkla gärna ha den.
Ska jag ta den själv och köpa något annan istället eller ska jag göra som jag tänkt?
Kan inte bestämma mig =/

Idag ska vi på BVC på tandläkarbesök för lilla damen. =)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annica

jag tycker att du ska ta den där julklappen till dig själv! Skulle nog jag gjort! Eller varflör inte köpa en till lika´dan?!

2008-12-02 @ 21:29:08
URL: http://nogg.se/mukis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback