Juldagen.

Imorse klev jag och Agnes upp 7 och Pether fick ligga en stund till.
Jag städade så gott jag kunde medans Pether sov, och Agnes begav sig in på sitt rum alldeles själv och lekte med klossarna.
Agnes började nog bli hungrig så jag tog och gjorde lite gröt och medans den skulle svalna så lekte vi lite med de nya leksakerna hon fick igår.

Senare har vi tagit en promenad, fikat lite mellis och nu sitter jag här medans Pether leker med Agnes.
Vi väntar på Granna, hon ska äta middag med oss idag.

Vi ska ha tvättstugan ikväll också.. jag vill ha Agnes nya kläder tvättade så vi kan använda dem!! :D
De flesta är dock för stora men.. ändå.

I mellandagarna ska vi göra massor med skojj :D
Vi ska till Pethers mormor i bräcke imorgon, det ska bli jätte skojj.
Vi ska ut och äta min tre-rätters-födelsedags-middag på våran ett-års-förlovnings-dag.
Vi ska äta lunch med goda vänner.
Vi ska nog spela lite spel en kväll, och om inte så ska vi myyysa, för vi har barnvakt! =)
Vi ska också på födelsedagsmiddag i Torvalla på nyår. :D
Men det var väl allt vi har planerat JUST NU. ;)

Ha en bra dag!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Det var 3 st, eller ja 3 familjer, som handlade för uppemot 1000-1500 var, så det blir ju mycket utav det. sen var det ju från er, Johnny och Wenke, Tommy och Sara, Anders med familj, farfar, Andreas mormor och morfar, min farbror, Sara, Anna, Tant Märtha och Andreas kusins familj. Så det blir ju massa folk som handlar! Sen måste ju inte sakerna kosta mycket bara för att det är många! Puss!

2008-12-25 @ 22:13:50
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback