JUL!??!?! Oops.. det har jag missat!

Idag har jag städat och städat och städat, och lekt en hel del med Agnes som varit rätt så mammig och pappig..
Tror tredje tanden sprack fram idag för lilla hjärtat har varit så kinkig.
Fick väldigt oväntat besök idag. Min lillasyster var hit.. jag saknar henne. Blir ledsen bara jag tänker på det.

Imorgon är det julafton och jag är jätte besviken. Jag är inte förberedd alls!!!
Jag har inte provat julkläderna mina och Agnes julkläder är för stora. (Och INTE alls perfekta.)
Jag vet inte om alla kommer ha med sig allt och jag vet inte vad som ska göras eller om allt kommer hinnas.
Jag har inte bakat winernougaten som jag skulle baka idag och dessutom trodde jag att jag skulle ha hittat på någon bra efterrätt till imorgon, men det har jag inte! Får bli ris a´la malta Endast.

Jag skulle vilja ha det perfekt imorgon, men så som jag vill ha det kommer det ju inte att bli.
Jag vill ha dansande runt gran..fast egentligen inte tror jag?
Men jag vill ha riktig julstämming och att alla sjuger och myser, och det kan jag nog glömma!

Eller så blir det perfekt!?
Min älskade mor och hennes superbästa Sven ska ju komma.
Min världsbästa bror Johan kommer. (Annars hade det inte varit jul för mig!!..vem skulle då ha jävlas med mig?)
Jonte the påse kommer ju! Gudfaren som är så bäst och bra så.
Älskade svärmor Maire kommer med två döttrar Therese o Johanna, Jag Älskar dem!!!
Moa kommer en sväng och det är jag väldans glad för!!!!
Micke kommer också! Det är kul!
På kvällen får vi fint besök också! KUL :D

Och bäst av allt.
Jag får fira med underbar karl och världens bästaste och underbaraste dotter!!
Har jag något att gnälla över egentligen? Nope.. tror inte det.

GOD JUL NU ALLA ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner lite lika som du, totalt oförberedd, men på något sätt är inte förväntningarna och kraven på den PERFEKTA julen lika stor! Jag har inte heller en ANING om vad jag ska ha på mig, eller barnen.. får leta fram något. Har inte bakat någonting juligt, (bara cheesecake, men den gör mig LYCKLIG! ler) .. Jag tänkte som jag skrev i min blogg förut, att julen kommer komma och gå oavsett all förberedning. Så jag tänker ha en FANTASTISK dag, oavsett kläder, ofärgat hår o sånt.. för min familj kommer och vi ska äta gott. Även om allt som "ska" finnas, kanske inte är där! GOD JUL på er sötnosar!!!

2008-12-24 @ 08:55:10
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Anna

GOD JUL!!

2008-12-24 @ 12:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback