HC, Tänder, Besök, M.M.

Dagen började nästan(hann göra lite saker hemma innan) med ett besök på hälsocentralen, var där mellan 9.30-10.40 för att konstatera att jag sträckt senorna i foten och åkt på en vrickning, eller om det var en stukning?
Men jag sa från början att det inte var någon fara, men mor min fick mig att lova att kolla upp det.
Foten var så uppsvälld igårkväll och då kunde jag knappt stödja foten på golvet, men nu kan jag nästan gå på foten.
Jag sa i telefonen till HC att jag det var mamma min som var nojjig och att jag bara hade ont när jag gick på den OSV, men de sa att jag skulle dit ändå. SUCK. 140:- i onödan.

Sen har vi bakat ännu mer inför imorgon.
Vi har städat och lekt massor med Agnes.

Jag drömde om Evangeline igår!! Jag var barnvakt och hennes föräldrar var inte så sugna på å hämta igen henne i första taget iaf, men hon var bara tyst och lugn hela tiden och sov mest. hehe. Det gick så bra så.. förutom att jag glömde att klä henne ordentligt eftersom det var vår och kallt ute! Inte ens mössa hade hon!! =/

Sarah o Tommy var hit en sväng, och det var jätte trevligt som vanligt!
Dom hade dessutom med sig bullar och muffins, tack!

Agnes har så ont i tänderna, ibland matstrejkar hon och hela tiden ska hon bita på saker o ting.. exempel MIG.

Ikväll har jag och Pether suttit och kommit på lite rim.. mesigt värre ;)

Imorgon ska Rasta få träffa Snobben och Nisse, får se hur det går..
Snobben har hon träffat förut och då gick det bra.. han var mest tråkigt ;P


Längtar till imorgon!!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: kickan

kicki.. släng upp lite bilder på din prinsessa.. det var ju ett tag sen :)

2008-12-12 @ 23:10:00
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Annie

Ofta försöka få lillskruttan förkyld då! ;P Längtar tills ikväll! Puss!

2008-12-13 @ 10:05:28
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback