Finskt julbord

Idag har vi varit hos Pether mormor Siiri och hon är nå så otroligt mysig..
Hon ska hela tiden se till så det är bra för alla och att alla har allt de kan behöva.
Vi åt julbord a ´la finskt (Kicki påhitt att det heter så)
Det är ungefär som svenskt julbord fast med lite andra grejjer, och det var JÄTTE gott.. MMM..
Det kan ha varit det godaste julbord jag ätit NÅGONSIN faktiskt. =)
Hon gör rispiroger som är så jäkla gott..mums. =)
Jag fick med mig ett par tjocksockar hem :D
Det var mycket trevligt.

Jag kommer strax att lägga upp bilder på bl.a den underbara nallen som Agnes fick i julklapp av sin gudfar.
Nallen har åkt hela vägen från Nordpolen (eller egentligen får London)
Och han, ja nallen Oscar alltså, har alltid hjälpt tomten med att dela ut julklappar. :D


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback