Dagen idag.

Imorse gick bussen till Sara .H.
Annie och Evangeline hade redan kommit, och Sarah B kom lite senare.
Vi hade julklappsbyte och jag fick en trollstav (som försvann på vägen hem,snyft), tuggummi och ansiktsmasker.
Agnes fick en klänning av Sara H och en av Anna. Tack!! Men sen får hon öppna de andra på julafton ;)
Själv gav jag ett par örhängen och ljusstakar, och det var Sara H som fick dom tror jag?

Ingen bra rytm på Agnes sovande, men hon kom i säng ganska bra ändå ikväll, efter 20.00. Det är ändå bra! =)

Hemma började jag städa nästan direkt tror jag?
Sen har jag städat och tvättat hela dagen. Storstäd! Minsta vrå ska gnos!
Vi tog en fikapaus när Agnes somnade och mitt i allt kom Nico och hälsade på. Kicki vart överraskad. (Nico bor i prag)

Tur Moa kom och var lite barnvakt åt Agnes när pausen var slut, så jag kunde få lite hjälp av Pether.
Johan kom också och hälsade på.. vi tänkte att vi kunde spela nåt spel men det vart så sent så det fick bli lite yatzy bara.
Vi drack glögg och underbara Johan hade med sig glöggtryffel från Åre choklad. Mums!
Ni är bäst! Älskar er!

Det blir ingen fest på julafton, eller fest hade det väl inte varit men.. ja, ni fattar.
Vi kan spela lite spel och mysa istället. Fast Agnes stannar hemma <3

Nu sitter jag och är jätte hungrig, men ska inte äta något eftersom jag vet att det bara är den förbaskade magkatarren som är på väg tillbaka. SUCK!!! Mitt i jultider.. =(
(Fast inte så oväntat, just eftersom det är nu man syndar som värst.)

Nu är det sovdax för länge sen!!!! ;)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Påsen

Med er som vänner är ju livet en fest ;)

2008-12-23 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback