BVC, bakning OSV.

Har som vanligt hur mycket som helst att skriva.

Idag har vi varit på BVC, äntligen har Agnes växt bra!
(Dom sa sist att vi skulle få träffa nån tandläkare idag, men det var inte idag.)
Nu väger Agnes 6860g och är 68.5cm lång

Vi har bakat pepparkakor och vaniljdrömmar idag. Det gick hur bra som helst, tokenkelt juh.
Eller ja.. dom jäkla pepparkakorna blir man ju less på men. Det hör som till ;)

Det är svårt nu!
Vilken dum tid att välja att inte äta godis, kakor Osv!
Liiiite sugen jag varit idag då!?
Moa berättade iallafall att i december är glögg ett undantag, även fast jag sagt att jag bara ska dricka vatten och med vissa undantag annat. Ja, vi får väl se. Har som sagt redan gått ner två kilo, så det är väl bara att kämpa på =)

Imorgon ska jag se till att få ut nåt CV/personligt brev lite här och där.
Hoppas på ett ställa såå mycket, men med största sannorlikhet kommer jag inte att få det.

Ska se till att få lite bilder upplagda också.


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback