Vilken dag!!

Började med att Agnes inte ville sova där vid 4.30-5.30 ungefär. Sen vaknade hon efter 7 och låg och lekte, närmare 8 tror jag den var då jag hörde att hon bajsade.. då var det bara att kliva upp. Inte såå mycket sömn.

Sen åkte jag och mamma till kvantum.
Behöver jag säga mer, eller är det nån som missat yx-dramat som var där?? LIVRÄDD!!!!!!
Folk som grinade överallt, personal och kunder. Jag tror att man har svårt att förstå hur hemskt det var om man inte var där.

Sprang som planerat på stan halva dagen och letade byxor till Agnes och en jacka till mig.
Sarah köpte uuuunderbara örhängen till mig, fast att hon  i n t e  fick. Tusen Tack Sarah! PUSS
Hon köpte en ursnygg klocka till sig själv och lite kläder.
Jag köpte några armband och en jacka. =)

Hem och äta.

Åka till Sara H på ljusparty.
Mycket som lukta gott och var fint.. men man har ju inte råd!!!
Ska dock ha ett party själv tror jag =)
Hoppas det finns nån som vill komma??

Och Heeeela dagen har jag tänkte på händelsen på kvantum, med en stor klump i magen.
Kommer ha mardrömmar inatt.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle vilja ge dig alla världens örhängen, och mer där till! Se det som en uppskattning för att du är en sån fantastiskt fin vän :). Tack för idag gumman. Kärlek

2008-08-28 @ 00:10:19
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Huvva sötis! Jag kan tänka mig att det var precis som uppe på gallerian. Jag blev ju yxhotad där och tvingad att göra saker. Jag låg i sängen i två månader i chock :O Så jag förstår vad du menar! Hoppas du mår bättre nu.. Kramis <3

2008-08-28 @ 10:38:25
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback