Mormor och farmor

Idag tog vi, jag,Pether, Agnes och Rasta en fin promenad, det var så skönt.. vi gick till Lillsjön och gick nån härlig skogspromenad som var handikappsanpassad, gjord av trä.. vet inte hur jag ska förklara.. kan lägga upp en bild sen så får nui se =)
Jag tog många bilder jag vart nöjd med så jag ska lägga upp sen.

Sara H och Anna kom och hälsade på, det var trevligt.
Momma kom och hälsade på och lämnade nappflaska.
Farmor hälsade också på, hon hade med sig kläder till Agnes förståss :D
Två jätte fina kjolar, en baddräkt och en superfin kofta, som jag älskar. =)

Mormor och farmor kommer alltid med kläder till barnbarnet =)
Det är så mysigt att säga mormor och farmor.. jag har nästan aldrig haft några så jag säger det hela tiden nu. :D
"Momma kommer idag" "Hej momma" "Nu är har momma med sig kläder igen" ;)
"Det var farmor som kom!" Det har jag nog aldrig sagt i mitt liv förrens nu, hehe.

Vi fick kläder av Pernilla och Blom för ett tag sen också.. eller vi.. jag mena Agnes.. fast vi använder dom i smyg ;)
En body med barbapappa, ett par strumpor och en förliten dress i lila.. dressen fick vi kvitto på så vi skulle byta till större.
När jag såg kvittot höll jag på å svimma. 400:- nånting, Närmare 500:- tror jag det var ! ! !
Men dom hade inte de kläderna i rätt storlek så vi fick pengar och fick handla nya kläder till Agnes.. Vi fick lite kläder för de pengarna och ändå har vi pengar kvar, ska shoppa upp resten imorgon =)
Imorgon är det shopping inför dopet :D

Agnes ligger i vaggan och  "smågnyr" men jag vet inte vad som är fel.. Hon grinar bara om jag håller i henne och mat har hon nyss fått, bytte blöja och tog på jamas.. vill inte leka och inte busa, somnar inte riktigt, men håller ögonen stängda.


Det här skulle bli ett kort inlägg, men se vad som hände.

Ha det bra alla vänner.

En stoor puss på Moa, jag och Agnes saknar dig! =)


KRAM//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

WHAT?!?! Har du snott mina bilder! ;) Bilderna är jättefina, kan inte tacka nog! Ska komma på vilket jag vill ha i tavlan så jag kan hänga upp den snart! Puss!

2008-08-26 @ 09:28:09
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan, allt e emot mig..nu har bilen sagt upp sig..ser mörkt ut..men frukta ej ty jag ska förhoppningsvis låna farmors bil i helgen..:) vill bara va hos er nuuuuuu...puss

2008-08-26 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback