Hampadojjor och Reakoftor,,

Har lovat Moa (som åkt för å plugga) att blogga varje dag nu, så jag ska göra ett försök.

Idag har vi varit på stan, jag, Pether och Agnes.
Pether köpte ett par skor till, så nu är hans skobudget för detta år slut =)
Jag har ca. 800:- kvar.
Vi har börjat göra så att vi har 1000:-/år att handla skor för.
Pether tycker jag köper så mycket, men jag köper ju så billiga! Mina senaste kostade 79:- sug på den ni ;)
Jag köpte en ärmlös lång kofta med huva från Indiska, skit snygg.. kostade 349:- ..fast vi betalade 75:- för den var på rea :D

Sen tog vi bussen hem för Rasta måste ut, och så tog vi en promenad med henne.
Vi gick förbi kyrkan och såg att det var folk där, så vi gick in och tog en kik, vi fick nycklarna till lokalen och dessutom stötte vi på kantorn så vi pratade med henne om våra önskemål.

På söndag fyller min mor år så vi ska åka till Föllinge och gratta henne, hon är hos gubben =)
Vi ska endera baka en tårta eller så beställer vi en. Johan ska vara med på den. Nice nice.

Agnes vill mest bara ligga på mage nu, på en sekund har hon snurrat dit från rygg när man lägger henne.. hon snurrar på skötborder också. =)

Hade inge mer å säga just nu tror jag.

/Kikko..

Just ja! Jag slipper operation! =) /K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Kickson! =) de ända nöjet jag har här nere är ju att läsa eran blogg ;) helst skulle du skrivi 5 gånger om dan ju..! puss saknar er! framförallt att skratta me dig kicki..

2008-08-21 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback