Agnes <3

Agnes somnade mitt i maten igårkväll, och ville inte vakna även fast vi (Pether) försökte rapa henne.
Vi har bestämt att Agnes ska börja sova i eget rum på dagarna, men hos oss på nätterna.
Pether var väl lite tankspridd, han skulle ju på jobbet och allt.
Klockan var starx 21 och Pether la henne i sitt rum. Skit också. Vill juh inte ta upp henne så hon blir ledsen eller så.
Jag sov jääätte dåligt, vaknade hela tiden.
Vid 3 vaknade Agnes och grät så jag tog in henne till oss och matade henne.
Hon vaknade igen vid 7 och åt och hamnade hos oss i sängen..

..Vid 8.30 vaknade jag av att Agnes strök mig i ansiktet.
Det var det mysigaste någonsin!!!!!! Hon strök min kind, näsa och mun =)
Om och om igen.


Lördag: Bröllop Annie&Andreas
Söndag: Agnes 4 månader.



//Kikko

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ååå, vilken mystjej! Hon är för underbar :)

2008-08-02 @ 00:48:50
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback