Shopping.

Johan har precis gått, Pether är redan påväg hem, Jonte bjöd på middag idag. Tack!!! :D
Vi gick på stan en sväng med Maire, skulle leta skor till mig, men hann inte så mycket.
Imorrn ska jag på stan en sväng till, måste nog ha en jacka nu.. börjar bli så kallt och jag äger ingen :S
Hade en svart jacka som jag haft i flera år nu, men den hittar jag inte.

Skulle köpa smycken till dopet idag också, men kom hem med ingenting till mig och:
En mössa.
En mössa till.
En klänning.
Och ett par leggins.
Allt till Agnes. Betalade sammanlagt: 80:- ungefär. =)
Även en t-shirt till Pether. Synd bara att hans kläder är så dyra, så han har råd med så få. =/

Har nu tre böcker, två hemsidor/bloggar och en Johan att gå igenom.. ska få det här att funka denna gång. Är fortfarade inne på samma spår.. ska lyckas starta eget. Ska åtminstånde testa.

Rasta sover alltid i hallen när Pether jobbar, men såfort han kommer hem så går hon och lägger sig i sin bädd. Söta vovve.


Agnes är Såååå jävla sötast och finast i helaste världen.. jag kan pussa henne tills jag får träningsvärk i läpparna. Vet inte om man kan få det, men ändå.


Fullplanerad vecka. Men jag ska lyckas. =)


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback