Long time...

...no see...

Vad har hänt?
Vi har varit på bröllop, Annie&Andreas. Det kommer bilder!
Vi har varit på dop, Thea Viola Evangeline, kommer bilder här med =)
Om jag får lägga upp?

Agnes har börjat äta mat. Potatis är BLÄ, (kan bero på olivoljan, ska testa exempel raps istället sen)
Morot verkar mycket bättre =)
Igår blandade jag ut med lite ersättning och hon åt ganska mycket, idag blandade jag inte ut och hon åt upp allt =)

Två vänner har kommit hem till ÖSD på besök, så vi ska bjuda dem på middag till helgen, ska bli jätte trevligt!

Agnes dop är snart och jag HAR lyckats hitta på ett eget recept på chokladtårta som jag vill ha då !
Vill bjuda hela världen, men har juh inte råd med det..
De som inte är bjudna till dopet kan få komma och hälsa på 1/9 och få lite kaffe åtminstånde. =) Om det finns nåt intresse för det.. typ som nåt slags dopfika..


Rasta löper för fullt och är en helt annan hund emot vad hon brukar vara.
Förra veckan hände någon jätte otäckt.. hon började vingla och ramlade ner i diket, så fort hon försökte gå så ramlade hon omkull.. baken fort åt alla håll. Efter en stund kräktes hon ett vitt/brunt skumm och sen var allt bra.
Så konstigt!!!


Sara H har varit och hälsat på några gånger också, jätte trevligt!


Har så mycket att skriva, men orkar inte.. orkar inte sitta vid datorn och har så lite tid också.
Jag fattar inte hur man sen ska hinna både jobba, ta hand om Agnes OCH hålla reda här hemma!?
Ja, och Dessutom ha nån slags fritid!?!!?!?!?!


Jag vill ha ett arbete man kan vara hemma mycket med. Men vad är det?
Vet inte hur det blir med drömmar.. skulle så gärna vilja, men vet inte vad efterfrågan är och om man tjänar nåt.
Vill börja sälja hemgjorde kort, exempel inbjudningskort, grattiskort, osv.

Nej nu ska jag städa upp det sista innan jag lägger mig, är sjukt trött.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman! Jag läste ditt sms så sent, så jag ville inte svara på det då. Jag är sjuk och mår jättedåligt :(. Feber och ont i halsen. Så det blir inge träffas den här veckan :(. Men vi kan ju höras nånting nu i helgen kanske, för nästa vecka är jag ledig hela veckan. Pussåkram!

2008-08-13 @ 00:48:56
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Självklart får du lägga upp bilder, om jag inte ser ut som ett mongo ;) Puss!

2008-08-13 @ 08:10:43
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback