Hojj..

Jag tycker vi får väldigt dåligt med kommentarer nu för tiden!

--------------------------------
När jag vaknade imorse var jag nästan lite kär i en av min brorsas kompisar.. om ni hade kännt min brorsas kompisar hade ni förstått att detta varit lite roligt ;)
Jag drömde att han var kär i mig och att han trodde att jag och Pether var syskon.. han kom med presenter och och choklad och uppvaktade mig som bara den..kände mig som en drottning. Helt underbart var det.
Tyckte så synd om honom som inte visste att jag och Pether är tillsammans, och inte sa jag något heller.
När Pether skulle pussa mig vid matbordet vände jag bort huvudet och Pether började stirra på mig.
Jag viskade ut honom till hallen och berättade läget.. det gjorde honom lite arg, han tyckte att jag skulle tala om att vi var tillsammans och att jag inte var intresserad och så.
Tyvärr så hörde "Lisa" (Det är en kille) detta och vart helt förstörd.. han tyckte att jag lekt med honom och hans känslor.
Han hade tidigare försökt kyssa mig med jag hade undvikt det.
Osv, Osv..
--------------------------------

Idag ska vi ner på stan en sväng, vi ska ta "badhusparken-svängen" med Rasta. =)



Titta! Jag har hittat något ätbart =)


Bara lite svår att få in i munnen.



//K & P

Kommentarer
Postat av: GurriGurran

Haha jaa det var en rolig dröm :P Jag måste ju bara säga HERREGUD åt det hysteriskt gulliga kortet :D Hon är så fin eran lilla prinsessa.. Är man bjuden på dop fresten?? Eller om man kan få träffas nån dag efteråt eller nåt, jag har ju köpt presenter :D Kramis

2008-08-22 @ 12:45:24
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Annie

Jag är världssämst på att kommentera =/ Men jag läser mest varje dag! Flera gånger =) Måste ses snart! Saknar er! Pussar!

2008-08-22 @ 13:25:41
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ååååååååhhhhh, underbara fina prinsessa!! Vet ni om att jag älskar eran dotter så himla mycket? :)

2008-08-22 @ 14:39:17
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha :D ! puss på er! nu har jag precis kommit till Oxelösund där farmor bor. ska va hos henne i helgen..ha de bäst!

2008-08-22 @ 16:51:24
Postat av: Veronica

Underbar bild! hon är så vacker.

Kasper skickar en massa pussar till Agnes! =)

2008-08-22 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback