Fint väder!

Iallafall inne hos oss!
Idag har varit en jätte bra dag.
Jag och Pether har skojjat och busat och iaf jag har kännt mig nästan nykär igen, så himla mysigt.

Bakat, pussats, kramats, handlat, varit ute och gått och...så vidare =)

(Enda negativa idag, för nog ska det vara nånting! Det var iaf att jag var till tandläkaren idag..någon hade avbokat sin tid. inga hål,men början på. =/   )

Har haft gårdagen i tankarna från och till hela dagen.
Mammas blick när hon grep tag i mig och skrek "Det är en man som hugger ner folk med yxa här!!!!!!!!" (ungefär) Det går runt i huvudet på mig. Jag var skiträdd faktiskt!
Skickade sms till Pether för jag vågade inte ringa, utifall yx-mannen skulle stå bakom hyllan jag stog vid och bli arg för att jag pratade i mobilen eller nåt. Ville tala om hur mycket jag älskade dom, om det skulle vara sista dagen vi sågs.
Fast jag kom aldrig så långt.. Skrev ungefär det mamma sa och sen svarade jag bara "Ja" på hans frågor, om jag var allvarlig och så.
Strax fick jag höra att personalen och kunderna hade övermannat honom och låg på honom.
Nej nu orkar jag inte skriva mer om detta.

ÄLSKAR MIN FAMILJ OOOTROLIGT MYCKET! Pether och Agnes, kärlek till er.


Kärlek//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback