Dop..

På söndag är dopet.
Tyvärr så kan vi inte bjuda hur många som helst, så det fick bli de närmaste släkt och vänner.
En objuden person har bjudit in sig själv och vi sa tillslut ja, men jag har fått ont i magen.. känns inte schysst alls mot de vi sagt nej till. BARA famijerna och de närmaste vännerna är bjudna, inte ens kusinerna, inga mostrar, fastrar,farbröder eller morbröder utom min moster som är som min andra mamma. Så därför känns det jätte fel att just hon ska komma. Kan inte heller ändra mig och säga att hon inte får längre, men det känns SÅÅÅ fel.
Jag måste lära mig att säga nej. Suck.
Det finns faktiskt vissa jag väldigt gärna skulle vilja bjuda. En av dessa är Anna, men det är inte rätt..
Pether har faktiskt inte bjudit en enda kompis!
Jag skulle bara bjuda Sarah,Sara H och Annie, för ni är mer än bara kompisar.
(Gudföräldrarna är liksom bådas så dom räknade jag inte. Moa och Jonte.) =)

Nu kom svärmor=)

/Kicki

Kommentarer
Postat av: Moa

satan va jag längtar efter er!! :) ikväll har jag spelat innebandy och fick en boll rakt i ansiktet, precis under ögat..ser ut som jag vari i slagsmål :S hoppas allt e fint me er ! PUSS

2008-08-25 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback