Blandade bilder

Agnes vände sig.
Agnes ute och olyssnar på musiken på stjärntorget.
  "Å vad vill du..?"        Rasta njuter av vädret.



Evangelines dop.


Jag kan inte med Pethers dator så jag kan inte vända bilderna om dom är tagna åt någon annat håll, därför måste Pether vända innan jag kan lägga upp, och därför kommer bara några bilder såhär:P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igårkväll, en mycket trevlig kväll... inte.

Agnes var varken hela dagen igår, sov endast några vääldigt korta svängar, på 5-20 minuter MAX.
Hon somnade strax efter 20 och vaknade när Pether gick på jobbet 20.45, skrek och skrek och det vart bara värre och värre.. bland de värsta någonsin!

Efter konstant skrik och hulkningar så for ögonen igen och hennes huvud föll emot mitt bröst. Jag vart LIVRÄDD.
Det hann nog inte gå en sekund ens så började hon skrika igen, men skrikandet övergick till snyftningar och hulkningar och sakta men säkert föll in i en djup sömn med små snyftningar som avtog och vart med allt större mellanrum tills det slutat helt.
Jag vågade knappt lägga ner henne, men jag hade tagit tempen när hon skrek så illa, så därför hade hon varken kläder eller blöja, och det var jag ju tvungen att he på henne, iaf blöjan. Det gick bra.. hon vaknade inte ens.
Och det var kiss i sängen så jag vart tvungen att byta sängkläder också, medans jag höll i henne med ena armen.
Jobbigt värre,hehe.
Ja, sen drog hon täcket över sig själv och sov till 01.00 då hon vaknade och kom på att hon inte ätit kvällsmaten.

//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tant Sarah tycker att Agnes är en väldigt duktig och fin tjej! :) Pussåkram!

2008-08-19 @ 00:07:26
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

Lilla gumman då.. =( Puss!

2008-08-19 @ 13:16:37
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback