Vecka 16

I fredags var vi ut, först på news, sen gick jag med halva grabbgänget till simon&viktor, där var det dött så vi gick vidare till dalwhinnies, borden vi satt vid hann bli fulla innan Pether och dom kom från news, dom fick sitta i fönstret, hehe.

På news sa dom att dom kunde göra alkoholfria mjölkdrinkar.. och dom som känner mig, vet att jag ÄLSKAR mjölkdrinkar.. jag testade. Obóy typ. Jippi. Inte allt för kul.

På Dalwhinnie däremot, där kunde dom blanda drinkar! Mums! Smaka som en riktig drink! Helt sjukt,trodde aldrig det skulle hända.
Det var iaf jätte mysigt på dalwhinnie.
Sen fick dom för sig, 01.40, att vi skulle på olearys, ja, vi följde med vi också.. men det varade inte länge.

Inne på olearys, där det kryllade av fulla småungar och stank fylla i den kvava luften, gick vi direkt till toaletten, för att sedan gå hem.
Efter toalettbesöket rycker en grabb tag i mig och drar in mig i hörnet, där man köar för att få gå på toaletten,
"Stanna" (Han låter arg)
"Näe...?" Säger jag och börjar gå igen.
"Stanna sa jag!!.... Nu lyssnar du!"  Och rycker in mig igen.
(Jag blir lite rädd faktiskt, hade jag drukit hade jag klappat till han och gått, nu stannade jag för att han höll fast mig i armen...lyssnar..)
"Kolla här!... Jag tycker du är den sexigaste tjejen i hela världen!..."
Jag rycker mig ur greppet och går därifrån.

Vilken Idiot.
Fan han såg juh att Pether kom ut från toaletten med mig.
Pether hann inte se när jag försvann andra gången, så när jag kom ut fråga han vad killen sa, när jag berätta ville han gå å klappa till honom.
Jag ville bara hem.
För gammal för sånt skit som olearys!


Hinner inte skriva mer, måste på jobbet nu!!!

//Pippi



Kommentarer
Postat av: Annie

Men Kicki han ville ju bara ge en komplimang! ;) Nej men allvarligt så förstår jag att du tyckte det var lite otäckt, inte minst med tanke på att du har en liten mini i magen. Fulla människor är oftast skitjobbiga när man är nykter =/ Lägg ut fler magbilder! Puss!

2007-10-15 @ 10:22:52
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback