Vecka 14

Tiden går! Nu är vi redan inne i vecka 14 =)

I helgen spelade vi lite poker och myste med lite folk, som vanligt vart jag trött ganska fort, men lyckades hålla mig vaken ända till 00.30 tror jag!? Inte illa!

Ikväll har vi målat cykel =) Min cykel ska bli mestadels rosa, sen får vi se =)


Jag kan säga att jag inte trivs allt för mycket med att lägga upp en bild på magen.
Eftersom jag bara känner mig tjock än, tycker inte det syns att det är en bäbismage så känns det konstigt.
Pether har typ inte fått fotat heller. Det här är bara andra gången han fotar, och jag trivs som sagt inte alls.
Men efter förfrågan så borde man juh =)
Kanske känns det bättre med mer kläder? Vi får väl testa.
Det här var iaf i vecka 13.
image4
Av er som kan se sånt, är det en kille eller tjej nu då? ;P



Pether & Kicki & alla djuren hälsar Glad påsk till allihopa!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är inte en sån som kan se om det är tjej eller kille men jag kan definitift säga att det ser ut som en fin bäbismage! =) (Men jag tror att det är en kille!) Puss på lill*n i magen! =)

2007-10-01 @ 21:59:43
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: SaraH

jag tror att de är en flicka ja, men magen må få bli lite större först innan jag bestämmer:D Puss!

2007-10-02 @ 17:47:17
Postat av: Sarah

Eftersom att David sover så kan jag inte läsa din blogg på datorn, så jag läser på telefonen och kan därför inte se bilden :(. Men jag har ju sett magen, och jag är helt säker på att det är en liten kille :). Puss puss

2007-10-04 @ 01:25:38
Postat av: Åsa

Kan inte tyda det ännu men det ska bli spännande sen när den är större! Jag tror fortfarande på en kille iofs! =) Hoppas du mår bra!

2007-10-04 @ 17:08:35
Postat av: Maide

Hej! Ville bara säga grattis till den kommande bebisen. Att vara mamma är underbart. Jag och Daniel ska ha vårat andra barn i början av april, så jag tror att vi är i ungefär samma vecka du och jag =) Olivia är jätte glad över att hon ska få ett syskon =) än en gång, stort Grattis!
MVH/Maide (om du minns mig....?)

2007-10-16 @ 11:10:57
Postat av: Kicki

Till Maide. Vad jätte kul att du skriver! Tack så mycket! Jag har hört att du hatar mig av nån anledning, så det här var trevligt. Grattis själv! Har du någon blogg så skriv gärna den så kan jag få kika på er =)

2007-10-18 @ 09:02:12
URL: http://AllaHosOss.blogg.se
Postat av: maide

Hej! Nej hatar dig gör jag verkligen inte... har bara varit obekväm i vissa situationer (när vi setts) Så tro för guds skull inte att du är hatad! ;) Jo jag har en blogg ,men jag är väldigt dålig på att hinna skriva, men kolla gärna in den. www.nogg.se/maide Kram/M

2007-10-18 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback