Mmm!!

Med sakta steg in mot köket i tron om att det skulle bli nån äcklig köttbit (Jag gillar inte kött, jag vet jag är sjuk och allt med det där) och ris, det är juh trotts allt sånt man äter när man äter lite finare... Säker på att jag skulle få lasta på tallriken och att vi sedan skulle traska in mot vardagsrummet, där vi slappt skulle äta maten och kolla på något skit på tv:n.
Nejnej! Ack så fel jag hade!! :D
Sååå god mat har jag inte ätit på huur länge som helst!!
Pether hade tänt ljus förstås =)
Han hade tillomed skurit ut ett hjärta i gurkskivan, det var jätte fint!
Det  var quornfileér och ris, med en sås som ingen av oss använde, för fileérna var så otroligt goda så man ville inte ens testa såsen. Fast den var säkert god den med!

Åh så underbart! :D Lyckans mig! Pether är mästerkock på att krydda och experimentera.

Love you Darling.

GodNatt..
//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Va mysigt! =)

2007-10-05 @ 10:03:24
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback