Mardrömmar

Jag har börjat drömma mardrömmar om mig, Pether och bäbisen.. konstiga drömmar.
Drömmar som säger att vi inte kommer att klara det här =(

Inatt var det bara så enkelt att Pether hade tagit hål i läppen utan att säga nåt till mig, och festade och funderade inte en stund på att spara lite pengar, allt vi hade till bäbisen var det jag hade skaffat. (Det värsta var ändå att han tagit hål i läppen, hehe)
Thorbjörn var värsta hiphoparen, klädde sig som en t ö n t :P
Han hade en stooooor smårutig skjorta med matchande mössa, i samma skjorttyg också! ojojoj.

Han påstog att det var Pether som lärt han. hah.
Milla var inte med faktiskt. Hon hade säkert gjort slut eftersom han var en sån tönt :P haha.
Tips till Thorbjörn: Bli inte hiphopare!
Sarah var med,Granna var med, sen kommer jag inte ihåg?  En massa tjejer som festa, typ ingen kille dock!?.

Nästan alla tjejer betedde sig som att dom ville ha Pether, bara Sarah och Granna som ville hjälpa mig, eller iaf vara med mig.


Nej nu måste jag skynda mig lite, ska iväg på jobbet.



Ohoj//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Uscha, inge roligt med mardrömmar! =( Saknar dig gumman, vi måste träffas snart! Puss!

2007-10-09 @ 09:49:37
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

Hej gumman! Sara och jag tycker vi ska hitta på något allihopa någon kväll inte nu till helgen men nästa helg! Kan du?! Puss på dig gumman! (Och magen!)

2007-10-10 @ 14:14:16
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

Tyvärr så har våran kamera blivit stulen, så jag kan inte lägga upp några bilder... =( Men jag tycker du ska lägga upp lite bilder! Puss!

2007-10-10 @ 18:49:13
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback