Listigt.

Stulen lista av Sarah mörtsrub. :D


Vad blir ditt namn baklänges:?

Anitsirk Nossnahoj
Rehtep Nosslo

Har du gjort en snöängel i år?
Jajjemen, det var juh vinter i början av året också..(liksom typ bah...) /K&P

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Eeh, länge. /K
Två veckor.

Platt eller lockigt hår?
Platt =(
Lockigt =(
(Kicki tillägger: När Pether duschat och allt hår är fluffigt och lockigt är han sååå fin!!)

Vad gör du när det regnar?
Jag går gärna ut, eller lyssnar på regnet och myser. (Om det är möjligt) /K
Beror juh på vart man är juh!

Har en dröm gått i uppfyllelse för dig?
Tror jag nog.. /K
Vet inte.

Vad har du för startsida på internet?
Ingen. /K&P

Vem ringde du senast?
Thorbjörn. /K
Rebecka.

Tycker du att sengångare är söta?
Mja..
Skitfina. /P

Har du haft vattkoppor?
Ja./K&P

Har du någon gång testat karate?
Ja./K
Nej.

Vilken mobilsingnal har du?
Svenska Akademin -  Upp i höjden /K
Alice i underlandet - Ett hjärtligt vardagsdags grattis.

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes /K&P

Första sporten du utövade?
Vet inte? /K
Vadå utövat, jag har inte utövat nån sport!.........Ja, iofs, jag har skateat.

Vad längtar du mest till just nu?
5 November tror jag!! Ultra ljud!
Ultraljud! /P

Vilken tv-serie är bäst?
Heros! /K&P

Kan du gå ner i spagat?
HAHA!!!! Gissa....
Klart jag kan. /P

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Spindlar tror jag! /K
Vet inte.

Har du varit kär i en kändis?
Ja, absolut. Tokkär i en liten kille i Terminator! Bland annat.
Njae, inte vad jag vet. /P

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland.
Om det står nåt intressant. /P

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön mjölk.
Röd mjölk. /P

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rött /K&P

Vad ska du döpa dina barn till?
Johannes om det blir en pojke och Agnes eller Ebba om det blir en flicka.(Vad vi vet nu) /K&P

Sommar eller vinter?
Sommar, Tror jag, men jag älskar vintermys!!
Sommar! /P

Bikini eller baddräkt?
Bikini!! (eller nåt mer skyddande, men aldrig baddräkt)
Shorts. (Kicki tror baddräkt på Pether)

Snyggaste läraren?
Snygg lärare???? /K&P

Är du mörkrädd?
OOOOOOJA.
Ibland kanske.

Riktig gran eller plastgran?
Riktig! /K&P (Helst ingen/P)

Tänt eller släckt när du ska sova?
Fönsterlampa. /K&P

Godaste drickan till frukost?
Vitamingrejjs, oboy, eller mjölk.. kanske.
Mjölk är juh svingott till frukost/P

Senaste lästa bok?
En bäbisbok.. annars pojken som kallades det 2, vad den nu heter.
Godisfällan/P

Vill du bli president?
Nej. /K&P

Har du spelat kille i en teater?
Vet inte.
Ja./P

Duscha eller bada?
Vet inte? har som inte ron att bada, men det är häärligt.
Duscha.

Kan du ditt mobilnr utantill:
Jaa. /K&P

Hur tar du dig till skolan/jobbet?
Hehe. jag åker buss, fast av den enkla anledningen att jag är för mörkrädd för att cykla hem. (Och för lat för att gå så tidigt på morgonen.) /K
Går eller cyklar.

Har du någonsin sminkat dej som en punkare?
Jaa.
Näe.. eller, näe. /P

Sjunger du på toan?
Jajjemen! Fast bara om jag är själv. /K
Nej jag sitter på toa.. spelar spel.

Är du höjdrädd?
Ja, nog, lite iaf. /K
Kanske.

Vilket land vill du allra helst åka till?
Japan tror jag!  /K
Australien, eller nya zeeland.

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Den här listan, eller SissElak :D (Eller Peppo, man skrattar alltid åt han)
Tjuvlyssnat. /P

Vad tänker du göra nu:
Nu ska vi ut med våran vovve!! /Keppo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback