Cane Corso

Jag har hittat min drömhund (efter Rasta) !!!!
www.infuturo.se, där ser man hur dom ska se ut, I LOVE!!!! Jag vill ha! Gå in på galleri, sen kollar ni på Modesty Blaise.
Jag tror att det var hon jag träffade idag, underbar, och underbart vacker.
Vill ha, drömmer, vill ha!!
Pether tycker dock att dom är jätte fula *Gråter* (men han har väl ingen smak)
Sen så är juh inte läget det rätta just nu heller, så jag har juh inget annat val än att vänta.


Ma höres. //Kikko..



Jag var jätte duktig idag, jag bråkade inte alls med mamma Kicki idag! =) //Fisse



Kommentarer
Postat av: Sarah

Drömmer du om mig? Haha, märkligt :). Ja, jag sa det tillbaka till honom. Han är så fin, så man kan inte låta bli att älska honom :). Puss puss

2007-10-26 @ 01:52:43
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback