Bäbis o romantik, eller ej

Jobbar och sliter, kom nyss hem..(19:10) dagarna blir nog oftast längre än 8-9 timmar.

Fick känna mig lite dum när jag kom hem idag..
Pratade med Pether flera gånger innan jag åkte hem, han ville veta när jag skulle vara hemma o sådär.
Och pga det trodde jag att maten skulle vara klar o tänkte att han har säkert tänt en massa ljus och gjort det mysigt, så det var därför han ville veta.
Tji fick jag.. lägenheten ser ut som en svinstia och varken maten klar, eller ens påbörjad, och inga ljus tända.. ja förutom alla lampor.
Jag undrar varför sånt där måste avta i förhållanden?
Nu står han iaf framför spisen, så vi får väl se vad det blir.
Själv orkar jag inte annat än att sitta just nu!!

Jag har en fråga också! Är min mage liten för att vara i 14:de veckan? Den vart juh sådär för länge sen!
Magen var juh "jätte" stor väldigt tidigt.

Jag hörde idag att första sparkarna brukade man känna i 4 månaden ungefär, det kunde kännas som gaser..tänk om det är bäbisen jag känner?! Hur vet man?



Åh, jag känner att jag inte kan formulera mig alls idag. Suck.


Ha det bra.//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha han skulle nog inte märka ändå! ;) Och jag tror då inte han skulle titta efter för den delen! Jag tror att jag har kännt lite bäbisbuff och det kändes som små-små "tryck" några gånger i rad. Har aldrig kännt så, så därför tror jag det var bäs! Men det kan nog kännas olika. Och det är ju så olika från person till person när man känner! Och jag tycker inte din mage är liten! Den har ju växt mer än min! ;P Puss!

2007-10-05 @ 10:02:11
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Åsa

kan vara så olika det där beroende på om man har gaser i tarmarna och så, då kan man bli väldigt uppsvälld... =)

2007-10-15 @ 08:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback