16/10-07

Imorse gick jag och "pratade" mellan 9-10, Pether sov så jag skippa frukost (också för att jag försovit mig)
När jag kom hem var Pether vaken, han hade klivit upp såfort jag hade gått, gick ut och gick med Rasta, sen städade han lägenheten och plockade fram frukost, en massa tända ljus och en liten present :D
Idag har vi varit tillsammans i två år (känns som längre eftersom vi kännt varann i typ 6 år iaf)
Underbaraste Pether!
Nu ska vi strax gå på affären och handla lite gotta till lunch-picknick :D
Skriver mer senare idag =)

Den lilla rackaren hade också lagt upp en bild på mig inatt, han säger att han frågade mig om han fick, och eftersom jag inte svarade så betydde det att han fick. =)
Men det är bra när det blir lite bilder, det är mycket roligare då, tycker alla ska göra så =)


//Kicki


Någon picknick vart det juh inte, kom lite regn och vädret gick inte att lita på, nej, vi tog med emmaljunga katalogen och gick på fik istället, myyyyys =)
Min karl är faktiskt mer intresserad av vad det blir för barnvagn än vad jag är! =)
Nu är Pether på affären och köper efterrätt = Marängsviss.
Innan maten hade jag bestämt mig för att äta det på restaurangen, men det var helt omöjligt att få ner en bit till.
Vi åt foundu på En liten röd, mums! Med vitlöksbröd till förrätt. Kanon! Det är verkligen att rekommendera.
Nu kommer älskligen hem, men jag tror vi kommer vänta ett tag till med efterrätt.
Det kommer nog bilder sen också, Pether har fotat Huuur mycket som helst, har överöst mig med komplimanger ikväll... han påstår att jag ser jätte bra ut. =)

Love har fotat en skylt påväg hem..
Vad står det?

image7

Läste du rätt?...



//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis till eran tvåårsdag! :). Himla rolig bild där förresten :)

2007-10-17 @ 02:00:25
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback