Utmanad

Jag vart utmanad av Sarah.B att göra detta.
Det som känns svårast är att skriva utan att stjäla "svar" av Sarah..
8 fakta om mig själv.

1. Jag tror på andlighet, att man ett sjätte sinne, och att min karl är översmart. =)

2. Jag och min bror hade en klubb(eller nåt) när vi var små som hette Jostina, där samlade vi pengar för att bli rika, som Johan sedan lurade av mig.

3. Bästa dagen i mitt liv var nog idag när jag och min älskling var och kollade på våran bäbis =) Skriver mer sen!

4. Jag har grym navelfobi!! Inga fingrar på min navel (förutom mina när jag tvättar den) och inga navlar på mina fingrar!! Jag HATAR uttrycke "pilla navelludd" Navlar=VIDRIGT.

5. Jag har ett synfel som inga glasögon kan hjälpa, jag kan Aldrig se bättre än 80% (då Med glasögon,givetvis)

6. Jag har alltid haft en ångest vid jul och vissa andra högtider, nu längtar jag =) Att få tillbringa julen med min älskling, och snart med en liten också!! Underbart.

7. Jag tycker i smyg att jag har sveriges sexigaste rumpa, om inte världens. ;P

8.  Jag tycker att kvinnokroppen är såå mycket snyggare än en mans. (Inget är däremot hetare än Pethers rumpa, och händer.)

Jag utmanar: Dom som läser detta, och dom ska då också tala om det för mig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback