Ledig helg!

Det har varit helt underbart att ha en ledig helg! Jag tror att jag tar ledigt nästa helg också, det är fan värt det! Helt underbart att vara ledig med älskling.
Att få träffa tjejerna var också underbart, super mysigt, man vill aldrig att kvällen ska ta slut. Det är liiiite synd bara att jag inte kunde asgarva mitt högsta (vilket jag nog gjorde ett gäng gånger ändå) eftersom det var nån som ville sova =) När man kommer på sig själv med att nästan skrika av skratt, eller prata jättehögt för att verkligen höras, då får man skämmas lite.. Sssshhhh.. =)
Jag hade iaf super trevligt! Tack flickor.

Bäbis rör sig ganska mycket nu! Men såfort bäbis är stilla så blir mamma orolig!!! Jag är lite mesig. Jag vet. Men men=)

Har varit och ätit lunch med Tinja och Zanna idag (Och Pether!) men tiden går så fort när man träffar dom! Verkligen!

Ha det bra allahopa. Hojj.. //Kicki




Hej! Jag vill bara säga att jag älskar snö!!!!!!!!!!! Såååå mycket! Det är det bästa som finns=) //Rasta




Hej! Jag har varit jätte go ikväll säger mamma :D Jag bet henne i benet en gång, men det gjorde jag juh inte för att vara dum. //Disney



Hej! Jag är mest bråkig hela tiden, men idag har jag varit ganska lugn (Tror mamma och pappa, för dom har juh inte varit hemma hela dagen, hehe) //Fisen


Hej! Jag boxar mamma i magen :D //Bäbis


Goddagens, Älskar dig Kicki, och alla djuren, och bäbis. Längtar så mycket tills jag får känna dina sparkar :)
Vill även på Ikea nu, så vi kan börja inreda ditt barnrum :D längtar! //Pappi

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej ! Jag vet att du har hejat på mig och jag har inte hejat tillbaka men det är inte för att jag är stroppig utan så himla blyg=) Min lilla tjej fyllde två år den 1november ....Kram

2007-11-19 @ 10:57:38
URL: http://www.mikkas.blogg.se
Postat av: Annie

Självklart bakar jag! =) Tänkte det passade bra på onsdagen då före föräldragruppen! Men vi kan ju självklart ta en annan dag om ni inte kan byta tid! Puss!

2007-11-19 @ 11:01:41
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback