Ikea

I Lördags var jag och älskling på ikea, vi handlade lite till bäbis =)
En riktigt mysig dag tillsammans, när vi kom hem så fixade vi en massa i barnrummet, fortsatte att fixa på söndagen.
Det känns så bra, men jag har hört att man ska ta det lugnt med det där, eftersom de sista månaderna blir så dryga, då kan man behöva shoppa lite.

Igår var vi på förlossningen.. jag fick lite smått panik. Började må illa och vart lite svimmfärdig, SHIT. Fatta att Jag ska klämma ut en unge!? JAG... Jag kommer juh inte att klara det där heller.
Jag sa till Pether: Hörrödu, jag är inte med längre.
Han bara skratta.

Jag träffade Helena en sväng också, men tiden bara sprang iväg. Hoppas att vi ses snart igen.

Idag har jag jobbat med en Jätte trevlig tjej,Vanessa, som har praktik hos oss, hon går florist, så hon ska nog vara hos oss ett tag, hoppas på att få jobba med henne fler gånger. Eller Elin, som för den delen verkar jätte trevlig med.
Trodde att jag skulle få jobba med henne i Jul(Hoppashoppas) Men det står att jag ska jobba själv..
... och det kommer inte att gå.. och vad händer då...


Imorgon ska jag och älskling åka och lyssna på Bäbis hjärta!!! Längtar.
Sen ska vi på Larssons guld =)
Sen blir det föräldragrupp, längtar alltid till det.




Pether, Mi Love. Älskar dig Jätte Massor! =) Pussa


//Pippi

Kommentarer
Postat av: Annie

Mysigt att handla till bäbis! =) Vi syns imorrn! Puss!

2007-11-28 @ 01:14:30
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback