Igår

På jobbet fick jag en massa julgrejjer som jag ska försöka få ut i butiken, men hur!? Det finns ingen plats :S
Men jag blir nästan som ett barn när det kommer en massa nya grejjer =)


Sen hände något jag faktiskt tyckte var riktigt häftigt! Jag fick kliva in i en lastbil full med blommor och peka och välja, det hade kunnat sluta illa om inte jenny var där(Hon sa juh till när det var något jag inte fick ta osv. Plus att det var mest hon som pratade) Jag hade kunnat vara där hur länge som helst också, men dagen var snart slut, och jag måste packa upp, snitta och sätta all snitt i vatten, vi skyndade oss med det och var klara 18.15 ungefär, så det var inte så farligt. Hann dock inte städa eller någonting, så det får jag göra idag, plus att jag måste fixa med alla julgrejjer och fixa till snitten "riktigt" OSV.


Igårkväll hade vi tvättstugan, eller Pether, som vanligt. =) *Love you*
Först kollade vi på yippie-kii-yey MF,(hur det  nu stavas) det kan vara det bästa som någonsin sänts på tv!! Jag skrattar så jag håller på att dö.
Sen kikade vi på heroes, också nåt av det bästa! Men jag somna och vaknade vid 01.00? kanske, väcker pether hundra gånger, när han tillslut vaknar kommer han på "TVÄTTEN!" Så han får springa ner och hämta den, allt har varit i torkrummet sen, 22? kanske, jag vet faktiskt inte, men torrt bör det vara!
Nej, torrt var det verkligen inte! Nu hänger det tvätt Överallt i våran lägenhet.. =)
Det konstiga är att det tunnaste var mest blött och tex. mina tjockaste strumpor var de enda som var torra av mina strumpor!... hmm..


Nu har jag inte tid med det här längre.
Drömde förresten att jag skulle få en liten prinsessa!
Eller, jag fick en liten prinsessa, helt underbar, vi gick i affärer och jag handlade kläder och vi myste =)



Bye..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej ! Jag tror nog att du kommer få en liten Prinsessa jag !
Kram Mikaela

2007-11-17 @ 08:27:48
Postat av: Kicki

Svar: Hej! Vad kul! Kul att få gissningar :D Är det någon Mikaela jag känner/vet vem det är? Kram

2007-11-17 @ 15:30:43
URL: http://AllaHosOss.blogg.se
Postat av: Renée

it's a girl! :)

2007-11-17 @ 16:07:59
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Mikaela

Tycker att det ser ut så på din mage =)

Ja vi gick ju i samma skola så vi känner nog varandra lite =)

Kram

2007-11-18 @ 17:34:25
Postat av: Mikaela

Kul att du ska bli mamma!!!! =)

2007-11-18 @ 17:36:18
URL: http://www.mikkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback