GraviDA

Bäbis rör sig mycket nu, FORTFARANDE ingen riktig spark, men det rör sig som sagt väldigt mycket... ibland lägger sig bäbis jätte långt fram i magen på nåt vis så det blir jätte tungt =) Då skrattar jag och trycker lite på magen så brukar bäbis flytta sig..ibland. =)

Idag har fått potatisgratäng och sallad till middag (för det var det jag beställde) och Pether åt samma fast med kött,
sen hittade vi jordgubbar på affärn också! Svenska! Färska!! dyra... Men gravid kvinna får som gravid kvinna vill ;D

Vi har varit till svärmor en sväng ikväll, hon var hos Holger, så vi gick dit istället.. det var såå trevligt!! Han är så rolig..jag skratta så jag kunde ha fått ont i magen =)
Pether tjatar nu...
Nu ska vi äta lite popcorn och kika på film.
Pether: "Meeeen... jag är gravid" (=Sluta blogga vi ska se film)
Kicki: "Näe! haha"
Pether: "Jag är med barn!!!"
Gnääääällgnäll... ! =)
"Då får du missa början.......... nej du ska se! "


HAHA!

//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback