yatZy

Igårkväll umgicks vi med Jonte,Drul och Björn. Vi spelade lite yatzy uppifrånÅner och tvång(tror jag?)
Det var jätte trevligt, Jonte bjöd oss på pizza, våra pengar är slut och det smakade Sjukt bra med pizza!! TACK :D
Jag var sååå trött! Fick skrattanfall flera gånger, det vart man tvungen att driva om ;P
Kvart över tio sa jag åt alla att gå, men dom ville spela klart, och när det gick dåligt för dom, då var det mitt fel.. för jag hade förståss stressat dom.
Och när det var min tur, om det gick dåligt, då fick jag skylla mig själv eftersom det var jag som hade brått.
Halv elva slängde jag ut allihopa.
Jag vann nästan.
Några poäng nedanför Rasta och Disney ;)
DOM var spelare!

Nu har jag inte tid att sitta här längre, måste göra mig klar och sticka på jobbet.


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jag har Världens bästa pojkvän! Du är så bäst älskling!! Helt underbar. Världens bästa vän är du och världen bästa pappa kommer du att bli!


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>





Love.




Puss å hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback