Vackra jag =)

Idag på jobbet har vi fått in en massa ny snitt.. såå härligt. Men det var riktigt svårt att få in allt i kylen, så jag fick möblera om allt hundra gånger, det ser inte så bra ut, men det rymms iaf!!
Det var riktigt lugnt idag, men ändå fick jag stressa till bussen. Som btw Alltid kommer sent.

"Man kan ragga upp någon på fritis om man går in där det står FÖRBJUDET på dörren." Maria 7 år

Jag har börjat läsa en ny bok, "äcklig", verkar jätte bra.
Det är något med mig att jag Måste läsa verklighetsbaserade böcker, annars intresserar det mig inte.
Är tokig i "Pojken som kallades det" och dom andra av David Pelzer.
Vill ta och skriva en bok om mitt liv också, fast anonym.. är så rädd att inte bli trodd. För jag skämms inte längre. Det jag varit med om ÄR inte mitt fel, även om tanken ibland slår mig fortfaranade.
Någon bok kommer det nog inte att bli vilket som, minnet sviker, och när jag väl börjar så lägger jag ner lika fort.
Skit samma.


Har varit ute och ätit med bror idag, för att disskutera vissa saker. Vi kom dock inte fram till någonting.
Vi träffas allt för sällan, hinner aldrig säga hälften av allt man har att säga. Saknar dig.


"Man kan inte bli ihop med någon förrän man har bil. För annars går det inte att hitta henne." Alex 7 år

Idag har jag kännt mig såå vacker, har varit jätte kul. Skickade en pussbild till Pether också.
Hade på mig en tajt tröjja som visar vilken fin figur som gömmer sig där under, gick och kände på magen hela tiden.
Underbart =)

Nu är det snart sovdax.


Sov gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback