V.23+5

image17

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är så fin gumman! Själv har jag kommit på att graviditet inte är min grej, gillar inte vad som händer med kroppen både fysiskt och psykiskt. Trodde jag skulle älska att vara gravid men jag bara längtar tills bäbisen är klar och ute! Fast det är klart att det är mysigt med alla sparkar man får men annars så... Puss!

2007-12-13 @ 22:42:19
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

Jo ibland kan jag väl tycka att jag är fin men mest så tycker jag bara att magen är ivägen. Jag kan inte sova som jag vill, sträcka mig upp för att nå saker i skåpen, kan knappt ta på miig skorna utan att krumbukta mig i en konstig ställning... Men men, det är ju bara tre månader kvar drygt.. (suck) Skulle vilja känna mig jätteglad men känslan vägrar infinna sig, längtar bara tills bäbis är här! Jag dricker ungefär 1l apelsinjuice om dagen, ääääälskar det! Kan inte få nog! Och massa clementiner! =) Att jag är yr beror nog på järnvärdet, men jag har ju börjat med 100mg per dag nu så jag hoppas det blir bättre! Puss!

2007-12-14 @ 10:20:01
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sarah

WOW! Så himla fin bäbismage! Och fin Kicki också! :) puss och kram

2007-12-15 @ 00:45:08
Postat av: Annie

Jag unnar mig massa godsaker, och tvingar Andreas att massera mig varje dag! =) Måndag eller tisdag går jättebra att träffas på! Helst tisdag men det spelar ingen större roll. Du får jättegärna komma hit och hälsa på! Och de andra flickorna med såklart! =) Hoppas du har en trevlig helg gumman! Pusspuss!

2007-12-15 @ 18:16:21
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback