Stulen av Sarah.



1. Mitt namn?
2. Vad tror du mina andra-namn är?
3. Hur länge har du känt mig?
4. Vilken läggning har jag?
5. Tror jag på gud?
6. När du såg mig, vad var ditt första intryck av mig?
7. Nuvarande hårfärg?
8. Hur många husdjur har jag?
9. Naturlig hårfärg?
10. Ögonfärg?
11. Har jag några syskon, hur många?
12. Nämn några utav mina dåliga sidor?
13. Vad är en utav mina favorit sysselsättningar?
14. Kommer du ihåg något utav det första jag sa till dig?
15. Vad lyssnar jag helst på för musik?
16. Vad är mina bästa sidor?
17. Är jag blyg eller framåt?
18. Skulle du kalla mig rolig?
19. Är jag en rebell eller följer jag alla regler?
20. Gillar jag sov morgonar?
21. Några speciella talanger?
22. Tar jag någon medicin?
23. Vilket är ditt bästa minne utav mig?
24. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
25. Vilken tror du är min favorit ställning?



Svara som kommentar tack (=

ALLA får skriva, även de som inte känner mig alls!

Kommentarer
Postat av: Sarah

1. Kristina Johansson
2. Jag vet vad du heter, men eftersom att jag vet vad du tycker så skriver jag det inte.
3. Sen min första dag på jorden.
4. Hetero.
5. Nej.
6. Det är 21 år sen nu. Jag kommer ärligt talat inte ihåg :P.
7. Olika färger, lite blond, lite mörk, lite mellan.
8. 3 stycken. Rasta, Disney och Fisen.
9. Mörkblond.
10. Gröna, och möjligen lite blåa.
11. Du har en bror. Johan.
12. Den enda dåliga sida du har är väl att du nästan aldrig tänker på ditt eget välbefinnande i första hand. För dig är huvudsaken att dina nära och kära mår bra.
13. Måla, rita, tatueringar, foto, djur.
14. Ne, men kanske någonting i stil med "Vill du leka med mig?".
15. Reggae.
16. Omtänksam, rolig, världens bästa.
17. Du är ganska framåt.
18. OJA! ABSOLUT!
19. Du är lite både och, beroende på situation.
20. Ja, det gör du :)
21. Målar och tecknar oerhört bra! Duktig på smink och hår.
22. Hjärntabletter.
23. Jag kan inte bara nämna ett.
24. Frid-lyst-blomma.
25. Sittandes i soffan, för att kika på film :)

Puss puss!!!!

2007-12-18 @ 13:09:12
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad du är underbar gumman! Ditt sms igår gjorde verkligen min dag :). Jag älskar dig också min kära vän. Pussåkram!

2007-12-19 @ 02:17:19
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback