Skitdag!!!

I fredags efter jobbet åkte vi till Thorbjörn för att tvätta (jippi) =)
I lördags betsade vi först byråerna och sen åkte vi till farmor (pethers farmor) och åt julmat(årets första för mig!) och goda kakor och hade jätte trevligt med släckten.
Elis hade blivit så stor sen sist, han gick nu.. ett år och några månader är han. Och Klara och Elisa var lika busiga som vanligt. Elisa hade blivit lite blygtare skulle jag nog säga. (Pethers systerbarn)

Söndag= akuten, sen julmarknad.
Jag har haft jätte ont i "magen" ett tag nu, och av lite olika tecken så sökte jag på datorn och såg att jag nog kunde ha blåskatarr, men det spelar väl inte så stor roll tänkte jag, får åka på hälsocentralen på måndag.
Läste lite längre ner att om man är gravid så ska man söka hjälp SNABBT. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen för att höra hur jag skulle göra. Och jag fick en tid på akuten 9 på söndagmorgon.
Efter lite undersökningar så säger han att det nog är foglossning. (eller det ÄR foglossning, men dom vet inte om det Bara är det, det kan vara blåskatarr Också.)
Så jag fick meducin till blåskatarr och sen var det klart.


Nu sitter jag här och är sur.
Har gjort mig iordning och bara suttit och väntat Hela jävla dagen.
Jag har skickat hundra sms och ringt 70 gånger.. jävla johan =(
vi skulle träffas idag och luncha..
nu är juh hela min dag förbi och förstörd. jag hinner juh inte direkt ringa nån annan och planera nåt.
Jag vill juh inte bara sitta hemma och göra ingenting de få dagarna jag är ledig.

(Johan har glömt mig,och nu är hans lunch förbi, så vi fick träffas en annan dag.) Pah. Jag är inte kompis med dig längre!!!! Dumma. Hehe. Nästan.



Nej då tar jag väl å städar, det är nåt som alltid behövs här. Synd bara att förstöra den enda jävla lediga dagen den här veckan. SKIT SKIT SKIT.



Ha det jätte bra allihopa. Och gissa hur sarkastisk jag var.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättebamsekram till dig gumman. Du verkar behöva det. Pussåkärlek!

2007-12-12 @ 15:00:20
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback