Rubrik

Nu har vi varit på våran sista föräldragruppsträff.. Det är såå nyttigt och bra på alla sätt att få gå på dom här träffarna, och kul dessutom. Så det är verkligen jätte tråkigt att dom redan är slut.

Jag måste få hjälp med foglossningarna och inflammationen i den där muskeln som heter nåt med pirriformus, typ.
Ska snart till barnmorskan så jag får ta det då.
Gör det mycket ondare än såhär att föda så kommer jag att svimma..

"När man är kär kan man inte dricka mjölk på fem dagar." Simon 8 år

Jag tänkte kolla med Elin om hon vill dela lite dagar med mig, för när jag kommer hem på kvällen kan jag inte röra mig överhuvudtaget, och det känns inte alls kul.


Förutom hormonsvängningarna idag så mår jag iaf toppen! Det är så härligt att vara gravid. Jag pratar förståss om känslor och sånt. Klart jag inte mår toppen med alla smärtor. Men lycklig är jag.
Finns nåt vackrare än gravidmage?
Jag drömmer om en röd jättefin julklänning som visar magen, och hoppas på att få köpa den på lördag.


"När man är kär känns det som om man har en kula i halsen som inte går att få ner."
Rasmus 8 år



//Kikko

Kommentarer
Postat av: Annie

Usch att du ska ha så ont gumman =( Du kanske ska prova ett sånt där stödbälte? Du kan få låna mitt några dagar för att prova om du vill! Idag har vi våran sista föräldraträff, kommer ju att kännas jättetomt när man inte har dem att se fram emot varje vecka! Puss!

2007-12-13 @ 11:37:36
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback