Pether är dryg!

Pether har nördat med Nicos dator ikväll, jag håller på att bli tokig. Nico har sagt 100000 gånger "Men du, vi skiter i det här nu" Men neeeeej...
Det är väl viktigt för Pether att Nico får bra filmer i sin dator, och Nu också.

Inte världens bästa dag idag!!
Jag har lipat som en gud. Är fruktansvärt trött nu.
Skulle ha behövt sova efter det där.
Det kommer in en dam och ska handla på affärn och jag står å pratar med chefen i telefonen, damen går omkring och kikar, och jag vet att många vill kika ett tag innan man säger nåt, så jag väntar en liten stund, bara några minuter dock, sen lägger jag ner telefonen och säger:
"Vill du ha hjälp med något?"
Svar: "Ja, Det är väl därför jag kommit hit, men skit i mig för fan och prata i telefon du istället!!!!!!!" drar upp dörren och sticker med riktigt raska steg därifrån. Jag hinner inte ens försvara mig, bara "Nej, men absolut inte...!??"
Och vad händer förståss...chefen blir också arg.
Och vad händer då!? Kicki börjar lipa..
Pether ringer. Och Kicki måste vara lite tuff, så hon låtsas som att hon inte är ledsen(det blir bara jobbigt om pether ska trösta och sånt.) och Pether missförstår mig och blir lite irriterad och arg, så han skriker lite på Kicki..
och det blir ännu värre, men jag håller ut och allt brister när vi lagt på.
Jag lipar..och jag lipar tills jag är alldeles röd i ögonen och röd i ansiktet och svälld, och VAD HÄNDER SEN DÅ!? Det kommer en kund. Torka tårar! Fort fort!!!! ut i butiken och låtsas som ingenting.
"Vill du ha hjälp med något?"

Skyller på alla hormoner iomed graviditeten.



Rasta sitter och fryser idag= Rasta får sitta i skogskanten vid Pethers jobb om vi inte har nån hundvakt.
Men idag kom momma (min mamma) och hämtade Rasta, för hon fick sluta tidigare.



Ja, nu ska vi kika på julkalendern ÄNTLIGEN. Men strax börjar Desperata husfruar.


Ha det bra.

Hojjhojj//Pippi

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fy vad hemskt gumman. Vilken fruktansvärt idiotisk kärring. Puss

2007-12-05 @ 00:32:46
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Förresten.. Du är världens bästa. Du är klok, vacker och helt underbar. Vill att du ska veta det :). Pussåkram!

2007-12-05 @ 00:33:40
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/
Postat av: Annie

Förstår hur du känner dig gumman, alla dessa jävla hormoner!!! >=( Ska bli kul att ses sen idag! Puss!

2007-12-05 @ 10:03:03
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Annie

Men det kommer fler gånger! Synd för dig att du inte fick smaka på mina goda kakor bara ;P Men vi måste ses snart! Alla! På en kväll då om inte annat. Pussar!

2007-12-06 @ 10:10:17
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback